sobota, 16 lutego 2013

Urodzinajki

Hej, hej
Dziś wyprawiłam urodziny chociaż wypadają mi w poniedzałek ^^
Dużo by tu gadać.
Nie ma to jak spotkanie z przyjaciólkami ;*
Nie chodzimy razem do szkoły i rzadko się widujemy ,więc takie spotkanie to coś ;)
I tak w przyszłym roku będe chodziła do szkoły z moimi głupkami ;3
Więc była zabawa, szczera rozmowa ogólnie zajebiście
 Tutaj kilka fotek może uda mi sie wstawić filmik ;3

      Hahaha                                                    
                                             Aguś i Werr
                                                       Kolczyki <3 br="">
                                                               Werr
                                                      Omg...
 Beka na łóżku
Miłe słówka o Wisionce.. czyli o mnie 

25 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia <3 / w poniedziałek coś dostaniesz bejbe ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy Birthday To You :)
    PS. chcę Cie poinformowac ze zmienilam adres z ,,zapiski weroniki" na ,,ponad--chmurami"

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah śmieszne zdjęcia :)
    więc najlepszego już teraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ;> Stówki życzę, bo już poniedziałek xD

    zapraszam na bloga kol. dopiero zaczyna ;D
    http://calkiem-inaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteście ładne ;)
    zapraszam na bloga o modzie i nie tylko :) - http://oryginalnystyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ten tego ... wczesnego wszystkiego najlepszego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś nominowana na moim blogu. wpadnij

    http://zuuza-my-memorable-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne tło <3
    Wszystkiego naj !!!!
    Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog :)
    zapraszam do mnie blizejcelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haha pierwsze zdjęcie jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale macie czadowe włosy i grzywki normalnie zazdraszczam!

    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, widzę, że impreza się udała :) życzę 100lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale śliczne dziewczyny ! OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog i notka : 3
    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony :)
    Pozdrawiam,Anja :*

    OdpowiedzUsuń